пʼятниця, 21 жовтня 2016 р.

Методичні рекомендації «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини». Визначення індивідуальних особливостей розвитку старшого дошкільника

Автори:
  Карабаєва Ірина — канд. психол. наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Савінова Наталія — шеф-редактор методичних видань MCFR: Освіта
    Посібник схвалений для використання в дошкільних навчальних закладах комісією з дошкільної педагогіки і психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН від 22.06.2016 № 21/12-Г-404)

У методичних рекомендаціях:
• опис експрес-діагностичних методик
• діагностичні матеріали для проведення моніторингових досліджень
• бланки протоколів оцінювання рівня сформованості основних компетенцій дитини
• зразки заповнення протоколів
• алгоритм оброблення результатів моніторингу за допомогою електронного варіанту кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини
• створення комплексного портрету дитини, який засвідчує рівень якості наданої їй освіти
Переглянути ЗМІСТ методичних рекомендацій

Немає коментарів:

Дописати коментар