Педагогічна скарбничка

«Однією з найважливіших особливостей творчості  педагога є те, що об’єкт його праці – дитина – повсякчас   змінюється, завжди новий, сьогодні не  той, що вчора. Наша праця – формування людини, і це поклада на  нас особливу відповідальність, яку ні з чим не    зіставиш»                                               
    В. Сухомлинський

Педагогічні заповіді В. Сухомлинського

 ♦ Мистецтво і майстерність виховання полягають у тому, щоб маленька людина жила у світі високих ідей добра, радості й щастя і завдяки цьому усвідомлювала свою велич і справді ставала великою.
♦Величезною моральною системою, що облагороджує дітей, є творення добра для людей; найголовніше, щоб совість не дозволяла маленьким громадянам проходити повз тих, хто потребує допомоги, турботи, ласки, сердечності, співчуття, щоб добро людині дитина робила не з бажання відзначитися серед інших, а з безкорисливих спонукань.
♦ Нам, вихователям, потрібно вкласти в голови дітей думку, що в тому, як людина ставиться до горя, біди, страждання, відчаю, тривоги, болю душі своєї та інших людей, проявляється її ідейна серцевина, її ставлення до добра і зла, до ідеалу.
♦ Ідея добра має жити у душі педагога, щоб нею можна було зміряти все, що робиться в будь-якому, найвіддаленішому куточку нашої планети.
♦Мета виховання полягає в тому, щоб, морально удосконалюючись, людина у своїх відносинах з іншими перемагала зло.
♦Органічне злиття в юній душі праці, щастя і обов'язку - неодмінна умова тяжіння до добра і нетерпимості до зла. Разом з дітьми вмійте обурюватися злом і доводьте своє обурення до кінця, протиставляючи йому добро.
♦Дитина має розуміти, що з того часу, як вона робить свій перший крок, старші - рідні, близькі й зовсім незнайомі, "чужі" - оцінюють її вчинки, поведінку, моральне обличчя загалом як добро або як зло, бачать у ній добре й погане.

                                                          (Дошкільне виховання.- 2014. - 11. С. - 4-7.)
Рекомендації щодо організації дидактичних ігор для формування правильної звуковимови та розвитку фонематичного сприймання
Оптимізуйте час, відведений для дидактичних ігор на занятті, - їх тривалість не має перевищувати 5-10 хв.
- Проводьте ігри у спокійному темпі, аби діти мали змогу зрозуміти завдання, свідомо виправити можливі помилки, а ви — допомогти їм у цьому.
- Додавайте до змісту дидактичних ігор елементи змагальності, передбачайте нагороду за успішне виконання завдання.
- Оформлюйте розроблені дидактичні ігри яскраво та привабливо, аби зацікавити дітей.
- Спонукайте дітей до активної мовленнєвої участі в дидактичних іграх, за можливості організовуйте рухову активність.
- Розвивайте в дітей навички контролю за своїм та чужим мовленням, прагнення правильно й достатньо швидко виконувати мовленнєве завдання, заохочуйте ініціативу дітей.
- Беріть активну участь у дидактичних іграх. Ступінь вашої участі регулюйте відповідно до мовленнєвих можливостей дітей, складності завдань та умов гри.
- Використовуйте дидактичну гру не лише як частину корекційного заняття, а й як самостійне заняття.
  (Вихователь-методист дошкільного закладу.- 2016. - 11. С. - 45.)

Методичні рекомендації – організація освітнього процесу в ДНЗ щодо гранично допустимого 
можно переглянути та завантажити  ТУТ
Методичні рекомендації – організація освітнього процесу в ДНЗ щодо гранично допустимого  [Електронний ресурс]. Режим доступу:  http://edu-post-diploma.kharkov.ua
Казка про веселого Язичка
Артикуляційна гімнастика для підготовки дитини до правильної звуковимови
можно переглянути та завантажити  ТУТ


Сучасний медіапростір та його вплив на світогляд дитини
можно переглянути та завантажити ТУТ
(Вихователь-методист дошкільного закалду. -2013. - 7. - С. 4-8)

Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст
можно переглянути та завантажити ТУТ
(Вихователь-методист дошкільного закладу. -2013. - 10. - С. 64-67)



Дидактичні ігри з математики
можно переглянути та завантажити ТУТ


Пальчикові ігри

можно переглянути та завантажити ТУТ




Комплекси вправ для фізкультхвилинок
можно переглянути та завантажити ТУТ


Кімнатні рослини у дитячому садочку
можно переглянути та завантажити ТУТ

                     (Дошкільне виховання. -2017. – 1. – С. 7-9)

  




Новинки програмно- методичного забезпечення змісту дошкільної освіти

можно переглянути та завантажити ТУТ
(Дошкільне виховання. -2017. – 2. – С. 10-13)










Немає коментарів:

Дописати коментар