«Однією з найважливіших особливостей
творчості педагога є те, що об’єкт його праці – дитина –
повсякчас змінюється, завжди новий, сьогодні не той, що вчора. Наша
праця – формування людини, і це поклада на нас особливу відповідальність,
яку ні з чим не зіставиш»
В. Сухомлинський
Педагогічні заповіді В. Сухомлинського
♦ Мистецтво і
майстерність виховання полягають у тому, щоб маленька людина жила у світі
високих ідей добра, радості й щастя і завдяки цьому усвідомлювала свою велич і
справді ставала великою.
♦Величезною моральною системою, що
облагороджує дітей, є творення добра для людей; найголовніше, щоб совість не
дозволяла маленьким громадянам проходити повз тих, хто потребує допомоги,
турботи, ласки, сердечності, співчуття, щоб добро людині дитина робила не з
бажання відзначитися серед інших, а з безкорисливих спонукань.
♦ Нам, вихователям, потрібно вкласти в
голови дітей думку, що в тому, як людина ставиться до горя, біди, страждання,
відчаю, тривоги, болю душі своєї та інших людей, проявляється її ідейна
серцевина, її ставлення до добра і зла, до ідеалу.
♦ Ідея добра має жити у душі педагога, щоб
нею можна було зміряти все, що робиться в будь-якому, найвіддаленішому куточку
нашої планети.
♦Мета виховання полягає в тому, щоб,
морально удосконалюючись, людина у своїх відносинах з іншими перемагала зло.
♦Органічне злиття в юній душі праці, щастя
і обов'язку - неодмінна умова тяжіння до добра і нетерпимості до зла. Разом з
дітьми вмійте обурюватися злом і доводьте своє обурення до кінця,
протиставляючи йому добро.
♦Дитина має розуміти,
що з того часу, як вона робить свій перший крок, старші - рідні, близькі й
зовсім незнайомі, "чужі" - оцінюють її вчинки, поведінку, моральне
обличчя загалом як добро або як зло, бачать у ній добре й погане.
(Дошкільне виховання.- 2014. - 11. С. - 4-7.)
Рекомендації щодо організації дидактичних ігор для формування правильної
звуковимови та розвитку фонематичного сприймання
- Оптимізуйте час,
відведений для дидактичних ігор на занятті, - їх тривалість не має перевищувати
5-10 хв.
- Проводьте ігри у
спокійному темпі, аби діти мали змогу зрозуміти завдання, свідомо виправити
можливі помилки, а ви — допомогти їм у цьому.
- Додавайте до змісту
дидактичних ігор елементи змагальності, передбачайте нагороду за успішне
виконання завдання.
- Оформлюйте
розроблені дидактичні ігри яскраво та привабливо, аби зацікавити дітей.
- Спонукайте дітей до
активної мовленнєвої участі в дидактичних іграх, за можливості організовуйте
рухову активність.
- Розвивайте в дітей
навички контролю за своїм та чужим мовленням, прагнення правильно й достатньо
швидко виконувати мовленнєве завдання, заохочуйте ініціативу дітей.
- Беріть активну
участь у дидактичних іграх. Ступінь вашої участі регулюйте відповідно до
мовленнєвих можливостей дітей, складності завдань та умов гри.
- Використовуйте
дидактичну гру не лише як частину корекційного заняття, а й як самостійне
заняття.
(Вихователь-методист дошкільного закладу.-
2016. - 11. С. - 45.)
Методичні рекомендації – організація освітнього процесу в ДНЗ щодо гранично допустимого
можно переглянути та завантажити ТУТ
можно переглянути та завантажити ТУТ
Методичні рекомендації – організація освітнього процесу в ДНЗ щодо гранично допустимого [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://edu-post-diploma.kharkov.ua
Казка про веселого Язичка
Артикуляційна гімнастика для підготовки дитини до правильної звуковимови
Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст
можно переглянути та завантажити ТУТ
(Вихователь-методист дошкільного закладу. -2013. - 10. - С. 64-67)
(Вихователь-методист дошкільного закладу. -2013. - 10. - С. 64-67)
Дидактичні ігри з
математики
можно переглянути та
завантажити ТУТ
Пальчикові ігри
можно переглянути та
завантажити ТУТ
Комплекси вправ для
фізкультхвилинок
можно переглянути та
завантажити ТУТ
Кімнатні рослини у
дитячому садочку
(Дошкільне виховання. -2017. – 1. – С. 7-9)
Новинки програмно-
методичного забезпечення змісту дошкільної освіти
(Дошкільне виховання. -2017. – 2. – С. 10-13)
Немає коментарів:
Дописати коментар